Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Wednesday, August 17, 2011

Review 473: Sayangku Aini Sofea! by Norhisham Mustaffa


Sayangku Aini Sofea! by Norhisham Mustaffa
RM5.90
120 muka surat
Terbitan Creative Enterprise Sdn. Bhd.

"Aku bagai pelancong asing. Datang tatkala kau sudah bukan milikku"

Tagline pon dah menunjukkan ni kisah cinta tak kesampaian. Cara penceritaan yg menggunakan bahasa yang sgt straight forward, tiada bunga2 bahasa.Kisah ttg a poor little rich guy.

Syahrul Nizam adalah pewaris kepada harta ayahnya yg sangat kaya raya tetapi sentiasa merendah diri. Dia datang ke Malaysia sekadar utk melawat tetapi layanan pertama di syarikat milik yg dipindah ke miliknya dari aruah ayahnya amat mengecewakan dan menyakitkan hati. entah sapa2 marahkan dia kerana penampilannya.

Pemergiannya ke Melaka meragut segala kebahagiaannya apabila Aini Sofea yang dikasihinya akan berkahwin keesokan harinya dgn orang pilihan neneknya. Aini Sofea tak berani membantah kerana bimbangkan neneknya yg sakit jantung. Syahrul Nizam membawa pergi hati yg luka dan pulang ke Amerika ke pangkuan bonda tercinta.

pengajaran, nak pegi mana2 bagi tau dulu, kang nanti orang tak kenal kena halau pulak.. lagi satu kalau dah suka tu sound direct la kat orang tua kpd orang yg bekenan tu, kan dah melepas.

sure fine whatever
Rinn

Sinopsis belakang buku:

Aku terasing di sini tanpa arah dan haluan... yang ada hanya kenangan dan tuntuan naluri diulit janji. namun, mengapa mereka seolah tidap pernah mengenal aku? Aku dilayan bagai peminta sedekah sedang aku adalah pemilik seluruh kekayaan ini.

No comments:

Post a Comment