Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Monday, July 27, 2009

Kenali Penulis Kesayangan Anda

Sebagai pembaca saya ni dikira peminat penulis novel lah. Saya tau ramai di luar sana yg teringin nak mengenali wajah penulis kesayangan mereka. So entry ni saya khususkan utk anda menatap wajah beberapa penulis yg pernah saya bertemu dan amik gambar (yg gambar faisal tehrani tu 'bertemu' poster besar beliau kat pwtc 09). so ni kira gambar2 dari koleksi peribadi sayalah. ni saya upload sebahagian sahaja dahulu sebab ada lagi yg save kat tempat lain dan saya akan upload dari semasa ke semasa ke entry ini. click gambar utk terus ke blog/website penulis ya? enjoy :)


















































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment