Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Sunday, July 26, 2009

Cat Rumah!


Satu benda yang aku tak penah buat kat blog ni! haha.. masa mula2 bukak dulu jer aku dok kelebek blog ni. tapi lepas tu aku main post jer beberapa entry. Aku bercadang nak post review2 tertentu kat sini sbb aku nyer yahoo 360 yg selama ini menjadi backup kepada website multiply aku dah kena tutup. aku dah transfer ke yahoo profile tapi semuanya dah broken link! huhu.. malas dah la nak blogging kat yahoo.
.
Aku dah kemas kini aku nyer label supaya tak crowded sangat. So nanti orang nak search boleh la click nama penulis atau star rating sahaja. rak-rak yang tersumbat kat tepi tu dulu aku dah susun kat bawaaaaaaaaaaaah nun. Aduih.. lenguh jugak pindah2 rak ni ye? :p walaupun virtual rak saja. haha.
.
Banyak benda yg rancang nak buat kat sini tapi sekadar perancangan. Lagipun aku ni tak reti sangat bahasa2 html ni, so aku tumpukan kpada posting jer. bab mekap2 selit tu selit ni aku memang out! haha. nanti ingat nak bukak satu post 'Kenali Penulis'. kita boh la gambar2 penulis sekali dgn link diorang. so boleh la aku kosong kat ruangan link kat tepi tu yang dah berjela-jela panjangnya.. huhu..
.
tak der la benda canggih kat sini. sekadar review saja. Thanks kepada yang sudi jengah sini walaupun aku jarang2 update shelfari tu. Aku jiwa kacau sikit sebulan dua ni. dan sekarang ni mood membaca aku dah kembali dan aku akan update sekerap mungkin sbb kat multiply nun mungkin postingnya slow sikit sbb aku tak bleh access dari ofis nih.
.
owh, bagi yang biasa masuk ke blog aku yg addressnya sebelum ni rinn-novel-cinta tu, dah tak bleh la. aku nak tukar ke address tu dah tak bleh dah. haha.. so aku guna la add baru ni 'rinntisan'. Bagi yang tak follow or dah tersesat tu pandai2 la cari balik, aku pun tak reti camner nak inform diorang. haha... aduih aku ni pun sesat jugak nih. memang rabun sikit bab blogspot ni.
.
review aku akan post sikit2. Review baru dan review lama. Review lama aku akan masukkan dlm slot 'rekemen' haha.. yer la sekali sekala rekemen baca buku lama2 ye? Review2 tu tak der la sekali gus gedebum semua sekali.. sikit2 ar ye?
.
Tu jer nak apdet. Terima kasih :)
.
sure fine whatever
rinn

1 comment: