Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Wednesday, July 29, 2009

Mood Membaca Kembali!











Lebih sebulan mood membaca novel aku lari entah ke mana. Nak abiskan sebijik buku pun sudah, kalau ada yg aku abis baca pun rasa mcm tak consentrate ja, kena ulang baca balik sbb aku jadi weng semacam. hehe... minggu lepas dgn minggu ni (hari ni khamis) aku berjaya menghabiskan 4 buah buku walaupun aku ni tak berapa sihat.. ekon kat opis ni tahap kutub utara daaaa.. mengong betui, macam mana nak buat keja.. rasa mcm nak amik cuti jer sbb tak bleh nak function la kat opis ni.
hopefully mood yg mcm ni berpanjangan sbb aku ada baaaaanyak buku kat rak yg nak dihabiskan.. dah la plan nak beli buku baru... TOO MANY BOOKS TOO LITTLE TIME :)
Atau aku kena menahan diri dari membeli buku tak kira lah byk mana org rekemen suruh beli dan baca.. hehe masalahnya, boleh ke? Teringat chatting ngan kucc tadi... kita sebagai pembeli novel, ada hak sbg pengguna, so review novel tu mcm nak menyatakan tahap kepuasan kita terhadap produk yg kita beli. hehe.. i like tht opinion :)
sure fine whatever
rinn








No comments:

Post a Comment