Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Wednesday, July 1, 2009

Jawab Tag Bikash.



1. Nama panggilan saya: Rinn, kakna
2. Saya sedang mendengar: bunyi kipas berputar full blast.
3. Kekasih saya sekarang: PKPA ;)
4. Mungkin saya patut: tidur sebab dah tengah malam. esok exam!
5. Saya suka: balik kampung, jalan-jalan.
6. Sahabat-sahabat baik saya: yang ambil berat tentang diri saya :)
7. Saya tak faham: bahasa zimbabwe, err ada ker bahasa zimbabwe? *garu
pala*
8. Kerjaya saya sekarang: Pembantu Pentadbiran dan tukang mancuh ayaq.
9. Saya baru kehilangan: teman2 serumah :(
10. Ramai yang berkata saya: tak banyak cakap
11. Makna nama saya: serene, tenang?
12. Di suatu tempat, seseorang sedang: tidur nyenyak.
13. Bila saya terjaga dari tidur: saya buka mata.
14. Saya paling meluat bila: tak boleh balik keja awal.
15. Saya rasa haiwan yang paling comel adalah: nyanyau
16. Aktiviti/program hari ini: Exam sampai tengah hari, basuh baju,
cuci lantai, kemas bilik, surf net, gi rumah kawan makan bubur kacang,
buang sampah, surf net semua sebelum tido.
17. Malam ini saya akan: tido.
18. Esok saya akan: Exam lagi.
19. Sebelum tidur saya akan: baring-baring.
20. Perancangan hujung minggu: majlis tahlil & swimming
21. Saya sedang menanti: mak dan adik2 datang dari kampung!
22. Saya rasa kesal bila: Saya terkasar bahasa.
23. Saya sangat berharap bila: nak boleh terlelap ni
24. Saya rasa saya seorang yang: suka memerhati.
25. Telefon bimbit saya: sedang dicaj.
26. Saya sedang merindui: family.2
7. Umur saya sekarang: setahun jagung.. hehe.
28. Pengalaman pahit untuk minggu ini: kena marah pasai parking keta.
29. Pengalaman manis untuk minggu ini: half day 3 hari sebab exam.
yahuuu..
30. Kali terakhir tengok wayang: Dua minggu yg lalu: Monster vs Aliens.
31. Dalam seminggu saya akan up-date blog sebanyak: ntah, kalau ada
bahan nak post saya update la. kadng2 kerap, kadang2 tak langsung.
32. Dalam dompet saya ada wang sebanyak: RM55.00
33. Kali terakhir menonton televisyen: tadi petang. tengok Yuna dlm
melodi.
34. Channel TV kesukaan saya: tak brapa suka tengok tv. no favourites.
35. Orang yang anda rasa nak tag: sueailee :)

No comments:

Post a Comment