Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Wednesday, March 23, 2011

Review 328: Kandang Cinta Kita by Matt Romeo


Satu2nya novel Matt Romeo yang paling aku suka. Yg lain2 tu gatal miang dia tu lebih semacam saja.

Terbitan Creative Enterprise Sdn. Bhd
Kandang Cinta Kita by Matt Romeo


"Novel sulung ketiga yang lain daripada biasa"


the first novel humor yg penah saya baca. tidak menghampakan. memang ada saja yang membuat kita tergelak dan tidak over. kisah sudin yg menetak kerbau yang disyakki merosakkan kebunnya. wife dia siah, risau sbb sedang sarat mengandung takut kena kenan kerbau pulak. sudin mcm tak kisah tp didatangi mimpi mcm2, siah lahirkan anak kerbau la, anak tu menguak instead of menangis, siah mengidam rumput.. macam2 la..
alhamdulillah anak tu lahir sihat dan cukup sifat, tapi... jeng jeng jeng...


hehe..


"Barangkali saya berdosa besar kerana menyentuh tangan cikgu begini. Tapi saya lebih berdosa kalau saya membohongi hati saya sendiri."


cikgu rubiah berdebar-debar, Man pun berdebar debar, hajah siah yang kat belakang dinding pon berdebar-debar juga.


sure fine whatever
rinn

No comments:

Post a Comment