Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Tuesday, November 10, 2009

Cinta Datang Lagi!




Penulis: Bikash Nur Idris
Tajuk: Cinta Datang Lagi
Terbitan: Alaf 21 Sdn. Bhd
Cetakan Pertama 2009


"Tak mungkin kuingkari suara hati yang membisik namamu"


Ha yang ni akan datang dari karya Bikash Nur Idris. aku ingat ker 'Bukan pilihan hati' saja.. ni ada juga karya terbaru bikash dengan Alaf yang akan muncul tak lama lagi. :) thanks kak ju'a for the info. hehe..


A good reason to smile :)
Sekarang ni aku memang tak online sangat.
bagi those yang selalu tegur kat gtalk, sorila yer.. memang semua tu dah kena 'disabled' haha..
apa2 contact aku kat emel saja lah ye. tak bleh nak hora dah.
Updates aku memang seminggu sekali jer.. tu pun guna prepaid broadband yang slow giler tu. nak upload gambar review pun berjam jam. edeh.. sakit gak hati... nasib baik aku ni penyabar orgnya.. hehe perasan! Kira ok la bleh gak online daripada tak boleh langsung walaupun slow giler.


sure fine whatever
rinn

No comments:

Post a Comment