Terbaru di Rak Rinn: Sentuh buku utk baca review (klik next utk rak lama)

Shelfari: Book reviews on your book blog

Sunday, May 2, 2010

Tagged by cucuratap di atas atap

tagged by cucuratap


1. adakah anda rasa HOT?
ha'ah. walaupun dah tengah malam panas giler sampai berpeluh-peluh. nak kena install aircond dua tiga bijik kat sini.


2. upload wallpaper pc/laptop yang anda gunakan sekarang.


3. Cerita pasal gambar ni.
Gambar masa dalam perjalanan dari kampung ke KL. Naik bas Sri Maju. Aku memang suka amik gambar sepanjang perjalanan naik bas. kadang2 snap gambar scenery yg sama walaupun dah berpuluh kali aku lalu tempat yg sama, tapi the sky will always be different.


4. kali terakhir makan PIZZA?
bulan lepas masa mini gathering kat rumah AMI


5. Lagu terakhir anda dengar?
"Tanya sama pokok" - ringtone handphone aku


6. apa anda buat selain selesaikan tag ni?
lap peluh.
tampo nyamuk.


7. selain nama sendiri anda dipanggil apa?
oleh siapa? anak buah panggil mak long, adik2 panggil kakak, penjual kain kat pasar malam panggil kaklong, mamak mapley panggil adik manis. ;) ada lagi, tapi malas la nak taip.


8. Tag lagi 5 orang
peah
cekputeh
syikin
kucc
sue ai lee


9. siapa orang no. 1 pada anda?
ex housemate yang rock selamba...
dia mcm suka jer dengar aku citer kat dia kisah novel yg aku dah baca (so tht dia tak payah baca citer tu)


10. katakan sesuatu pada orang no. 5.
ko jadi ker gi mancing hari tu?


11. no. 3 ada hubungan dengan sapa?
dengan husban dia


12. bagaimana pula dgn no. 2?
dengan husband dia.


13. kata-kata cinta dengan org no. 4
kalau aku kata i love you kat dia, gerenti kena sekeh.


14. berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda.
a. dia baru abis exam
b. dia tak sambung lagi advidhaq 25 sampai abis
c. dia perempuan
d. dia pakai tudung
e. and oh, dia syok kat jin kazama.

No comments:

Post a Comment